پیام رئیس شورا به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن

پیام رئیس شورا به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن

کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۲ بهمن را گرامی داشته و بر تداوم ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.


در این پیام آمده است:
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارتِ انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‌انداز کرد.
انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ٢٢بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلبِ تاریخ، رسوخ کرد.
بی‌تردید ۲۲ بهمن‌ماه ۹۸، برگ زرین دیگری در اوراق تاریخ ایران اسلامی خواهد بود و نمایشی بی مثال از پاسداشت ارزش‌های دینی و ملی و مانوری با شکوه از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی و مردم شریف دارالمجاهدین خواهد خورد.
اعضای شورای اسلامی شهر همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این مرز و بوم، فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سرآغاز چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی می‌دارند.همچنین از مردم غیور و همیشه در صحنه استان همدان به‌ویژه شهروندان شریف همدانی دعوت می‌کنیم با حضور ارزشی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، اقتدار و عزت ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *