اصل؛ رضایتمندی مردم است
رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به بخشی از آیه قرآن که فرمود “و قولوا للناس حسنا، ما باید با همه مردم با روی خوش و سخن نیکو برخورد داشته باشیم” سخن خدا مردم است پس باید کرامت ارباب رجوع را حفظ کنیم،گفت: رضایتمندی مردم، اصل است.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ محمود مسگریان در هفتادمین جلسه صحن شورای شهر که با موضوع بررسی تبصرههای ذیل بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری همدان برگزار شد، اضافه کرد: شورای اسلامی شهر باید با پشتیبانی از شهرداری موجب پیشرفت و توسعه شهر باشد.
وی با اشاره به حضور شهروندان در برخی کمیسیونها به منظور بررسی موضوعات مورد مطالبه آنها، خواستار رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و توجه کارکنان شهرداری به این مهم هستیم.
مسگریان اضافه کرد: پاسخدهی به مراجعات مردمی و پیگیری کار آنها وظیفه اعضای شورای شهر است که با بررسی که ما داشتیم به لطف خداوند متعال اعضای شورا با روی باز با مراجعین برخورد دارند که این باعث میشود مردم حرف خودشان را بیان کنند و احساس کنند که افرادی پیگیر کار آنها هستند هرچند اگر موانع قانونی برای خواسته آنها باشد ولی با رضایتمندی از شورا میروند.
وی با تأکید بر اینکه مسؤولیت ما با توجه به رأی و خواسته مردم بوده و نماینده مردم در پارلمان محلی هستیم، اضافه کرد: مسؤولان در شهرداری نیز میدانند که باید با مردم خوش رفتار بوده و پاسخگوی خواستههای منطقی آنها باشند که قطعا این توجه را دارند و در این رابطه شورای شهر وظایف نظارتی خود را خواهد داشت.
رییس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، بیان کرد: در آستانه سال نو انجام برخی اقدامات از جمله لکهگیری معابر، موجب افزایش رضایتمندی میشود.
مسگریان با تأکید بر اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود: مردمی که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهر زندگی میکنند باید احساس کنند که شورای شهر حامی آنها در رفع مشکلات و مسائل آنهاست.
انتهای پیام/
دیدگاهتان را بنویسید