شهروندان برگزیده ،سفیران فرهنگی در سطح شهر هستند

شهروندان برگزیده ،سفیران فرهنگی در سطح شهر هستند

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: همدان استانی تاریخی و فرهنگی و مهد تمدن ایران زمین است و شهروندان برگزیده سفیران فرهنگی در سطح شهر هستند.
کامران گردان در ویژه برنامه جشنواره شهروندان برگزیده از صدا و سیمای مرکز همدان افزود: شهر ما ملک مشاعی است که همه شهروندان در خوبی و بدی آن شریک هستند.
وی با بیان اینکه شورای اجتماعی محلات در ۱۴ منطقه در سطح شهر ایجاد شده است افزود: شهروندان برگزیده در این شوراها فعالیت داشته و با الگو سازی در افزایش سطح فرهنگ شهر سهیم هستند.

گردان با بیان اینکه جشنواره شهروندان برگزیده با الگو سازی و تغییر نگرش در سطح موثر است خاطرنشان کرد: عامل به وظایف شهروندی ملاک اصلی انتخاب برترین‌ها در جشنواره شهروندان برگزیده است.

وی اظهار داشت: تلاش داریم تا با برگزاری این جشنواره، مؤلفه یاد شده در جامعه شهری نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: چشم‌انداز و اهداف این جشنواره در راستای شناسایی، معرفی و برجسته سازی سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه شهری همدان خلاصه می‌شود تا با انتخاب شهروندان برگزیده با محوریت عامل به وظایف شهروندی بتوانیم به شهری برتر با شهروندانی برتر برسیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: برگزاری این جشنواره گامی در جهت بستر سازی برای مشارکت بیشتر مردم با مدیریت شهری است و می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای کشور باشد.

با معرفی شهروندان برگزیده، در انتخاب شهروند برگزیده شهرتان سهیم باشید

اشتراک گذاری این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *