شهروندان سرمایه‌های توانمند برای تقویت مدیریت شهری هستند

شهروندان سرمایه‌های توانمند برای تقویت مدیریت شهری هستند

شهروندان سرمایه‌های توانمند برای تقویت مدیریت شهری هستند

شهردار همدان گفت: شهروندان سرمایه‌های توانمند در کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری در عرصه‌های مختلف هستند.

عباس صوفی افزود: شاخصه اصلی شهر نمونه داشتن شهروندان قانونمدار است و جشنواره «شهروندان برگزیده» با هدف تقدیر از شهروندان عامل به وظایف شهروندی برگزار می شود.
وی بیان کرد: جشنواره شهروندان برگزیده در چهار بخش شامل فعالیت در زمینه مدیریت شهری، فعالیت های اجتماعی غیر شغلی، فعالیت های شغلی و بخش ویژه که تلاشگران سلامت هستند، برگزار می شود.
رییس جشنواره شهروندان برگزیده همدان افزود: در این جشنواره باید به شهروندانی که عامل به وظیفه خود هستند توجه کرده و از توانمندی‌ها و اقدامات آنها قدردانی شود چرا که آنها سرمایه این شهر تاریخی هستند و می‌توانند الگویی برای دیگران باشند.
وی با بیان اینکه اگر شهروندان وظایف خود را به خوبی در حوزه شهروندی انجام دهند بسیاری از مشکلات شهروندی رفع خواهد شد، عنوان کرد: سیاست‌های شهروندی می‌تواند در مدیریت شهری نیز مؤثر باشد.
صوفی اظهار داشت: مقوله فرهنگ مؤلفه مهم مدیریت شهری است و جشنواره شهروندان برگزیده نیز در چارچوب معیارهای فرهنگی  و اجتماعی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه از ظرفیت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و رسانه ملی در راستای معرفی جشنواره شهروند برگزیده استفاده شده است ادامه داد: ثبت نام شهروندان برای شرکت در جشنواره شهروندان برگزیده از ۱۵ آذر در این شهر آغاز شده و با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی کلید خورده است.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان همدانی از طریق وبسایت جشنواره در قالب خودمعرفی و معرفی دیگران می‌توانند به منظور ثبت نام اقدام کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان همدانی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال ۹۹ تا ۲۰ دی ماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir مراجعه کنند و یا کد دستوری #۹۰۰۴۰۰۶۶۵۵  را با تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

اشتراک گذاری این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *