تمام اقشار می توانند یک شهروند نمونه باشند

تمام اقشار می توانند یک شهروند نمونه باشند

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: مشارکت، یک مولفه شهروندی است و هر فردی که وظیفه شهروندی خود را به خوبی انجام داده باشد یک شهروند نمونه بوده چه بسا یک رفتگر باشد یا یک پزشک.

حمید بادامی نجات در ویژه برنامه جشنواره شهروندان برگزیده با اشاره به انتخاب شهروندان برگزیده بدون توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی اظهار داشت: در انتخاب شهروندان نمونه داوران بدون توجه به موقعیت اجتماعی، شغلی برگزیده بودن آنها را بررسی می کنند.

وی با دعوت از جوانان، فعالان مدیریت شهری، نخبگان و دانشجویان برای شرکت در جشنواره شهروندان برگزیده عنوان کرد: شهروندان برگزیده الگوی جامعه هستند و بهره مندی از تجربه و توان آنها دربرنامه ها و اهداف آموزش شهروندی حایز اهمیت است
عضو شورای سیاست گذاری جشنواره شهروندان برگزیده ادامه داد: هدف از این جشنواره معرفی الگوهای برجسته عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهر همدان است ضمن اینکه شهروندان افتخاری که اصالت همدانی ندارند اما جزو افتخارات این شهر به شمار می روند نیز تقدیر خواهند شد.

بادامی ادامه داد: تکریم از شهروندان وظیفه ذاتی شهرداری است که در قالب جشنواره شهروندان برگزیده به شکل باشکوه از سوی شورا و شهرداری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره شهروندی در واقع منتخب و الگوهای رفتاری شهروندان هستند اظهار داشت: در عرصه مدیریت شهری هر اندازه که تعداد شهروندان برگزیده بیشتر شود، امورات شهری بهتر اداره خواهد شد.

اشتراک گذاری این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *