همدان؛ شهر برتر با شهروندان برتر

همدان؛ شهر برتر با شهروندان برتر

شهردار: جشنواره شهروند برگزیده در همدان کلید خورد
شهردار همدان گفت: سومین دوره جشنواره شهروند برگزیده با هدف شناسایی، معرفی و تشویق شهروندان برگزیده در ابعاد و حوزه‌های مختلف با شعار “همدان؛ شهر برتر با شهروندان برتر” برگزار می شود.
به گزارش روز جمعه کمیته اطلاع رسانی جشنواره شهروند برگزیده، عباس صوفی افزود: شهروندان برگزیده سرمایه های توانمند در کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری در عرصه های مختلف هستند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در جشنواره شهروندان برگزیده از فردا ۱۵ آذرماه کلید می خورد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره شهروند برگزیده در مرکز همایش های قرآنی مستقر شده و امید است این جشنواره نسبت به ۲ دوره قبل پربارتر برگزار شود.
رییس جشنواره شهروند برگزیده همدان ادامه داد: شهروندان برگزیده، الگوی جامعه هستند و بهره مندی از تجربه و توان آنها در برنامه ها و اهداف آموزش شهروندی حایز اهمیت است.
صوفی تاکید کرد: مقوله فرهنگ پارامتر مهم مدیریت شهری است و جشنواره شهروندان برگزیده نیز در چارچوب این معیارها برگزار می شود.
وی افزود: دراین جشنواره شهروندانی اخلاق ‌مدار، قانون ‌مدار، کوشا، مسئولیت ‌پذیر و خلاق، شناسایی می شوند که با الگوسازی آنان در جامعه زمینه برای ارتقای آموزش‌های شهروندی فراهم شود.

اشتراک گذاری این پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *